Τετάρτη 1 Απριλίου 2009


ΕΡΩΤΙΚΟ: ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ


Γη, γη πρώτα θα γίνω
κόντρα στη φύση μου
κόντρα και στην ανάσα μου
την άστατη
ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ
----- Να προσπαθήσω χρειάζεται για να στη χαρίσω -----


Φωτιά, δεύτερη και ισχυρή
δύναμη θα σου δίνω
και ισχύ
και κατακόκκινα βράδια
ΛΑΓΝΕΙΑ
----- Δε θα σ' αφήσω να κρυώσεις -----


Αγέρας, αχ, αγέρας
ευεργετικός
να νιώθεις ότι ζεις
γιατί κινείται κάτι αόρατο
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
----- Με απαλό φύσημα θα σε ξυπνώ -----

ΝΕΡΟ! ΝΕΡΟ!
Αυτό είμ' εγώ
Υγρό στοιχείο
μόνο καπάκι μη μου βάλεις
ΑΛΧΗΜΕΙΑ
----- Θα παίρνω ό,τι μορφή θέλεις μ' ένα άγγιγμά σου
και ό,τι χρώμα θέλεις με ένα απ' τα φιλιά σου -----

Υ.Γ.: ΕΡΩΤΙΚΟ... θα έπρεπε να υπάρχει αποδέκτης?



4 σχόλια:

Trellos Tou Xoriou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Τρελός του Χωριού είπε...

Indiana μου
Ο Έρωτας δεν πρεπει να εχει αποδέκτες . Πρέπει να τον μεγαλώνουμε μόνοι ,μεσα μας , και να ξέρουμε να τον μοιραζόμαστε με αυτους που νιώθουμε πως μπορουν να τον σεβαστούν , να τον νιώσουν και να τον ανταποδώσουν, και σχεδόν ποτέ δεν ειναι αυτοί που επιλέγουμε , αξιοι τέτοιου δώρου.
Ακου την καρδιά και όχι τους φόβους και τις ανασφάλειες που πολλες φορές ορίζουν ποιος θα είναι ο έρωτας της ζωής μας. Η απληστία μας καλεί να κυνηγήσουμε το άπιαστο, ή αυτό που θα μας καταστρέψει . Αυτά δεν ειναι λόγια της καρδιάς αλλά του μυαλού που δεν το αγγίζουν οι συναισθηματικοί και υλικοί νόμοι.

Indiana είπε...

Το κείμενο σου άρεσε ΤΤΧ?

Τρελός του Χωριού είπε...

Το κείμενό σου μου άρεσε πολύ. Ο συνδιασμός των στοιχείων με τα συναισθήματα, τις προθέσεις μα και τις προϋποθέσεις , δείχνουν ένα ιδιαίτερα συναισθηματικό, με βαθιά φαντασία και ευαίσθητο άνθρωπο , και γι αυτό και μόνο τον λόγο πολύ το χαίρομαι που μιλώ μαζί σου
;)))