Τετάρτη 15 Απριλίου 2009


ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΤΟΝ...

Σε αυτή την ανάρτηση θα καταλάβεις το μέγεθος της τρέλας μου. ΧΑ-ΧΑ και όμως!!!! Αυτή είναι η πιο βαθιά μου και απλή αλήθεια.

ΓΙΑΤΙ Η ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗ!!!


ΔΗΛΩΣΗ - ΔΗΛΩΣΗ --- ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Εδώ και μήνες: Έχω ερωτευτεί το Χριστό. Και ΚΑΘΟΛΟΥ δεν ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Παραπάνω από 3 δεκαετίες μας πήρε. Εκείνος έδινε, έδινε... ΧΑΜΠΑΡΙΑ ΕΓΩ!!! Μου έδειχνε... απ' την άλλη εγώ. Με καλούσε... στο αθόρυβο εγώ. Και, τώρα!!! ΕΥΤΥΧΙΑ!!! Εκείνος με αγκαλιάζει, κυριολεκτικά. Με αγκαλιάζει. Δίνεται όσο κι εγώ, άπειρα. Μου δείχνει τα μικρά θαύματα της καθημερινότητας. Είναι ο καλύτερος ξεναγός για την ομορφιά της φύσης. Οδηγεί τα μάτια μου στο όμορφο. Αυτόματα κι αβίαστα.


Μικροί, όπως όλοι κάναμε ερωτήσεις του τύπου "Σε ποια εποχή θα ήθελες να ζεις?". Και εγώ απαντούσα: "Όταν ζούσε ο Χριστός" και ΤΟΝΙΖΑ: "Όμως να τον ήξερα, να ήμουν κοντά του." Μη με πάρεις για ακραία θρησκόληπτη, δεν είμαι. Κάθε άλλο. Όμως, τελευταία, μιλάω και με τον μπαμπά του. Ξέρεις τι καλό μου κάνει? Δεν μπορώ να το περιγράψω ούτε με ζωγραφική, πόσο μάλλον με λέξεις. Ίσως κάποιος με Νόμπελ Λογοτεχνίας να μπορούσε, και πάλι, δεν είμαι σίγουρη.

Θέλω να του μοιάσω. Και μαλλί άφησα. Απλά, είμαι πιο δυτικού τύπου (με κάτι κιλάκια παραπάνω), πιο σκούρα, γυναίκα, όχι τόσο ταπεινή, πολύ περισσότερο εγωίστρια... και... και... ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ? Έτσι δεν είναι?


Και Καλό Πάσχα θα έχουμε. Γιατί ξέρουμε, μετά τη βροχή της Μεγάλης Παρασκευής και το μουντό του Σαββάτου θα είναι λαμπερός ο ήλιος της Κυριακής. Ξέρουμε, θα αναστηθεί. Ξέρουμε, θα αναστηθεί. Εκείνοι, όμως, τότε, δεν το ήξεραν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: