Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤA ΖΕΙΣ?




ΕΠΕΙΔΗ Σ' ΑΓΑΠΩ



Από το φεγγάρι λείπει μεγάλο κομμάτι σήμερα.
Μα εγώ πανσέληνο βλέπω.

Γιατί σ' αγαπώ.


Ανάμεσα στη γη μας και στ' αστέρια ένα κατεστραμμένο στερέωμα υπάρχει.
Μα έχω πειστεί πως θα με σηκώσεις στα χέρια σου
κι εγώ άλλους και σαν πυραμίδα θα το ξαναχτίσουμε.

Γιατί σ' αγαπώ.

Έσπευσαν τα σύννεφα να αντικαταστήσουν την καλοκαιρία.
Μα εγώ μπάνιο στη θάλασσα θέλω να κάνω
από της βροχής το νερό.

Γιατί σ' αγαπώ.

Έτοιμα μαχαίρια και γλώσσα κοφτερή και σχόλια καυστικά
προβλέπω απ' τους γύρω.

Διάλογος είναι, θα τα καταφέρεις, λέω στον εαυτό.
Γιατί σ' αγαπώ.

Οικονομική κρίση κι εκλογές.
Πλούσια εγώ και νέος κόσμος, δες!
Σ' αγαπώ.


Πολλά δεν κατέχω.
Αλλά τις βιτρίνες βλέπω και πραγματικά πιστεύω ότι τα έχω.

Επειδή σ' αγαπώ.


Όταν κάτι αγοράζω
από σένα είναι.
Το ξέρω, σ' αγαπώ.


Δίπλα μου δεν είσαι.

Μα συμβαίνει κάτι ακόμη καλύτερο! Είμαστε παντού. Μαζί.

Το ξέρεις, μ' αγαπώ, το πέτυχες.


Μου λένε "Τη λογική άκου!"

Μα έγω, όπως όταν ήμουν 8, 18, 28
συνεχίζω να θέλω
να αλλάξω τον κόσμο.

Κι εσύ.
Γι' αυτό σ' αγαπώ.

Θέλω να μ' αγαπάς, δεν ξέρεις πόσο!

Μα πιο πολύ θέλω να σ' αγαπάς!

Γιατί και πριν και μετά από μένα
θα αγαπάς αληθινά.

"Η Αγάπη Είναι η Μόνη Λύση", "Love is the Only Solution"
(Φίλιππος Πλιάτσικας, MC Yinka)
Μόνο τέτοια επανάσταση χωράει στα σημερινά παραμύθια,
στη σημερινή παραμυθοπραγματικότητα. Μόνο τέτοια επανάσταση: της αγάπης


Υ.Γ.5: ΦΑΝΕΡΩΣΟΥ.

1 σχόλιο:

chris sirimikos είπε...

Indiana συνχαριτηρια. Ειναι απο τα ποιο ομορφα που εχω διαβασει. Τρυφερα γλυκα ομορφα. Θα ηθελα να πολυ να το αφιερωσω σε αυτην που αγαπω αν δεν με αγαπησε ποτε. ομως δεν σε αφορουν εσενα αυτα. Ειναι εξερετικο συνεχεισε να γραφεις αυτα τα υπεροχα που γραφεις και να διαβαζουμε εμεις οι υπολοιποι τα τοσα ομορφα πραγματα.
Και παλι συνχαριτηρια !!!