Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Σχόλια: 0








Η ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Τι όμορφα που ήταν τότε!
Πολυτέλεια και γαλήνη.
Μυρωδιά χαρτιού.
Αφή πορώδους επιφάνειας.
Όραση και βλέμμα με ταχύτητα υποκειμενική.
Ή και μηδαμινή.
Καμμία βιασύνη.























Σχόλια: 0.

Δεν με διαβάζεις πια.
Έχεις πολλή δουλειά.
Δεν θέλεις, πια, τις πολλές λέξεις.
Σε καταλαβαίνω. Δέχεσαι μηνύματα από παντού.

Όμως εγώ
ζω
από
τα
σχόλιά σου.

Κάτι
πρέπει
πάλι
να αλλάξω.

Υπάρχει και μία
πολύ
πολύ
πολύ
μικρή πιθανότητα
να τα διαβάζεις
και "σχόλια μηδέν".

Δηλαδή να σου:
αρέσει πολύ
αρέσει λίγο
είναι αδιάφορο.

Μα εγώ είμαι κάθε άλλο παρά
αδιάφθορη.

Ναι, θέλω την ανατροφοδότηση.
Πες με ψώνιο
Μακάρι να με πεις και "σύμβολό σου αιώνιο".

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ
(πόσο καιρό μας είχε πάρει τότε να μεταφράσουμε τη λέξη
feedback = ταΐζω επιστρέφοντας = τροφή+δίνω+ανα)

Τάισέ με, λοιπόν,
γιατί
το βλέπω:
Θα πεθάνει ο εσωτερικός μου ερασιτέχνης αυθόρμητος συγγραφέας
όταν τα σχόλιά σου είναι μηδέν. Και θα φταίμε κι οι δύο.

Ή κάτι πιο απλό. Πες μου πως να βελτιωθώ για να με διαβάσεις.

Υ.Γ.: κόκκινο + μπλε = εσύ κι εγώ = μωβ

2 σχόλια:

chris sirimikos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Indiana είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.